De winkel is aan vernieuwing toe. De vrijwilligers zijn super gemotiveerd om door te gaan met deze fijne Wereldwinkel in Nistelrode. Vele voorbereidingen zijn gedaan wat betreft de uitstraling van de winkel, maar ook online en offline met het logo en de social media. Een goede voorbereiding is het halve werk, blijkt ook hier maar weer.

De winkel gaat als zelfstandige winkel verder, dus ook de naam mag een update.  Bernheze Media mag deze laatste taak op zich nemen en ook online en offline zorgt Bernheze Media voor de nieuwe uitstraling met een nieuw logo.

Ter voorbereiding werd Fenne van Boxmeer, kleinkind van oma Annie, gevraagd om een fotoshoot te doen voor Wereldwinkel Nistelrode. Met het oog op de doelgroepen, alle leeftijden, hopen ze zo ook de jongeren te bereiken.  Fenne is hiermee de jongste vrijwilliger van Wereldwinkel Nistelrode. Een heuse fotosessie volgt met fotograaf Marcel van der Steen.

Voor de nieuwe Facebookpagina en Instagram, maar ook op de website gebruikt Bernheze Media de foto’s van Fenne. Hieronder een mooie serie van de producten die ze maakten.